All I want for christmas



Tror ni jag kunde hålla mig borta från köket nu på kvällen också? Nej, blir så rastlös av att sitta och inte göra något så det blev en till plåt med muffins. Blandade tomteskum och marshmallows ovanpå och hade även skum i själva smeten. Sött och gott, blir mer som godis än bakverk. M har hela frysen full med påsar nu, haha... Lär nog räcka ett bra tag. Hade "Jul med Sanna, Shirley och Sonja"  på i bakgrunden, mysigt. Gillar verkligen Sannas nya korta frisyr, classic.  Förra året kände jag aldrig någon direkt  julstämning så i år tänker jag inte ta någon risk utan satsa fullt ut. Julen kompromissar man liksom inte med. 

Imorgon ska vi först till USÖ och lämna plasma (vet ni att det är extra viktigt så här inför högtider som jul och midsommar för att det händer fler olyckor då? Usch...) Sen ska vi åka till Marieberg där M äntligen ska hämta sin lagade mobiltelefon och jag eventuellt titta efter nya underkläder. Har spanat in fina i spetsH&M i stan så jag hoppas de har likadana där ute. Får se om vi lunchar där också.

Är bra sugen på att köpa fina presentpapper till julklappar också, men kan lika gärna vänta till jag kommer hem till K-holm. Om jag kan hålla mig. Funderar på att köra silvriga paket med rosa snören i år. Kan bli fint. M och jag hade ju föresten lovat varandra att inte köpa klappar till varandra i år men tror ni jag kunde hålla mig? Vet inte riktigt hur det gick till men råkade visst klicka hem något från nätet häromdagen. Typiskt mig.

Nu ska vi titta på film, dricka julmust och bara ta det lungt. Sov ett par timmar på eftermiddagen så lär nog vara uppe ett tag till. Hoppas alla har det bra därute, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0