Bästa kvällen



Jag passade på att gå ner på stan för att köpa en flaska vin när M åkte till naprapaten för sin onda rygg efter jobbet. Hann ta en sväng i butikerna och när jag kom hem stod middagen på bordet. Lyx!

M hade med sig en stor korg full med godsaker från jobbet (hans julklapp), choklad, ost, kex och massa gott... mmm... Så vi har ätit hela kvällen och tittat på vår favoritfilm, In to the Wild. Gud vad bra den är! Och musiken till är också helt fantastisk! Jag är såklart helt svag för scenerna när han träffar tjejen på bilden. Kärlek på film, hur fint är inte det? Nu ska jag snart gå och lägga mig. Tåget går hem imorgonbittit. Vill som vanligt inte åka. Inte redan.

Ja just det, lite shopping blev det ju också. Påse från Bianco och påse från H&M. Visar innehållet en annan dag, nu är jag trött :-)

Kommentarer
Postat av: Fia

håller med dig helt om Into the wild. Eddie vedder som gör musiken är kung.. ladda ner hans skiva om du inte redan gjort det :D

2008-12-16 @ 22:38:23
Postat av: Charlotte

Nej vad kul att du gilar den med! Ska göra det! Verkligen suuperbra!! Tack för messet förut föresten! Kram!

2008-12-16 @ 22:48:12
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0