Firad



Min födelsedagspresent från M. En stor flaska bubbel!


Dagens planer. Nya VR, Elle, Cosmo & Toblerone. Några frågor på det? ;-)

Blev firad med både present (en stor flaska Champagne) och middag igårkväll och idag myser jag omkring i leggings och stor luvtröja i älsklingens lägenhet på Norr. Vaknade med magvärk så låg och drog mig ett par timmer i sängen tills det gick över. Jag som hade tänkt hinna ta en sväng ner på stan. Typiskt! Fick bli en sen frukost istället. Åker hem till Katrineholm redan imorgonbitti så får passa på att göra det bästa av den här dagen ändå. Har laddat upp med en bunt nya tidningar och godis så skall bara ligga och ta det lungt och njuta av ledigheten. M kommer hem klockan fem och sen blir det nåt gott att äta och mys i tv-soffan. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0