Födelsedagsfest



Kvällens värdinna Ulrika i ursnygg lila paljettklänning


Hanna i superfina Marylin Monroe lockar.


Danskungen gjorde sina klassiska moves


Ulrika, Hanna och min lillebror Frank


Linda och Ulrika i köket


Jag och Elin skålar :-)


Jag och Hanna


Elin och Anna


Killarna dansade i vardagsrummet


Frank och George


Ullis :-)

Vilken kväll! Lördagens ihopslagna födelsedagsfest (jag fyllde 28 igår och lillebror fyller 26 år på fredag) blev riktigt lyckad. Jobbade tyvärr hela dagen och även dagen efter så kunde inte ta ut svängarna helt och hållet, men det blev en mysig hemmafest iallafall. Tack alla snälla för de fina presenterna! Fler bilder kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0