Ska det behöva gå så här långt?


Sitter hos bror igen och väntar på skjutsen hem. Är helt slut eftersom jag inte sov en blund inatt. Vet inte vad det var men låg bara och tittade på klockan hela natten. Kul jul. Blir sängen så fort jag kommer hem känns det som, måste sova ut. Verkligen skönt att vara ledig imorgon! Och på lördag blir det fest! Synd att man jobbar hela helgen bara ;-) Hade i alla fall världens bästa jobbskor idag, lackbootsen från Din sko jag köpte för ett par månader sedan. Har inte alls ont i fötterna trots att jag stått upp och jobbat 7, 5 timmar. Bra köp där! Sen kommer jag def. ha mina Uggs så fort de kommer. Åh, längtar. Det här med bra skor är viktigt när man jobbar stående har jag märkt, haha, därför jag snöar in på det hela tiden! U min svägerska (som jobbar på samma ställe) och jag hade en givande diskussion idag på lunchen om hurvida Foppatofflor var något att satsa på, och då förstår man ju hur illa det är. Eller så är det jag som inte är van bara ;-)

Kommentarer
Postat av: magdalena

Jag har hört att uggs inte är bra skor...i och med att de har så platt sula...Jag får iaf ont av mina om jag går för länge.

2008-12-11 @ 18:38:08
URL: http://smultronros.webblogg.se/
Postat av: linda

Hej hopp.. ska bli kul i morn! kram

2008-12-12 @ 22:21:18
URL: http://lindalina.blogspot.com
Postat av: linda

Hej igen :) Hur mås det? Kan inte du lägga till mig på msn o sen skicka över bilder från festen? Vore nice :) kram ([email protected])

2008-12-15 @ 16:37:11
URL: http://lindalina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0