Inga Uggs för mig än


Tillbaka med posten men snart hemma hos mig igen.

Sitter hos bror och har precis klarat av första dagen på jobbet. Det gick bra men jag är trött! Och har ont i fötterna, haha. Jobbigt att stå så länge när man inte är van :-) Nu kommer snart skjutsen hem och sen blir det väl Desperate housewifes ikväll. Sista avsnittet så får inte missas! Fick returnera mina nya Uggs idag som kom med posten när jag var i Örebro. Varför var jag så dum och beställde storlek 37 när jag har storlek 38? Tror jag läste någonstans på nätet att de var stora i storlekarna. Vilken miss. Returen tillbaka gick på 200 kr.... Inte kul. Hade verkligen velat haft dem nu också, perfekta att jobba i eftersom de är så mjuka och sköna. Bra för fötterna! Hoppas de är snabba med returer på ASOS så jag får tillbaka dem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0