Julafton

Känns inte riktigt som julafton idag och det kanske beror på att vi firar den på fredag istället eftersom vi alla kan samlas då i familjen. Jag har jobbat dag, mamma jobbar natt. Däckade i sängen när jag kom hem i eftermiddags och sov några timmar, helt slut. Trodde inte alls det skulle vara mycket folk på stan idag men hade fullt upp i kassan större delen av tiden. Hann dock med en liten shoppingrunda inne på Åhléns innan vi stängde och kom ut med bla ny parfym, en mysig pläd och silverkandelabern jag spanat på i säkert en månad. Lika bra eftersom personalens julrabatt bara sträckte sig fram till idag. Ska komplettera med lite sista minuten klappar när jag jobbar på fredag också, bra när det dessutom är mellandagsrea :-)

Nu ska jag ta ett varmt bad sen blir blir det sängen. imorgon är jag ledig för första gången på över en vecka. Så skönt! Blir övernattning hos brorsan då, ska upp tidigt på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0