Juldagen i Katrineholm

 
Några julklappar till mig själv, ny parfym och body lotion från Paul Smith- Rose, strumpbyxor- Wera och mysig pläd i vitt/beige. Allt från Åhléns. Kan verkligen rekommendera parfymen, luktar helt underbart och är en favorit bland flera av personalen på Åhléns. Gick och sniffade på den i flera dagar innan jag slog till på den sista presentförpackningen. Kom dessutom i en blommig tygpåse, hur sött som helst!

Har hittills haft en rätt mysig juldag här ute på landet. Storebrorsorna har precis varit här och hälsat på, jättemysigt eftersom vi inte ses så ofta. Ätit nybakta lussebullar, mamma gjorde vanliga och jag hjärtan :-) Vi börjar få lite julstämning tror jag, även fast det hänt lite grejer som gör att stämningen inte är på topp. Men man får göra det bästa ändå.

Jag gav bort mina nya Uggs till mamma imorse också. Som en extra julklapp. Tyckte hon behövde dem bättre eftersom hon har svårt att hitta bekväma skor då hon har ont i en fot. Och jag som redan har så många skor klarar mig ju! Dessutom var de lite för stora för mig, skulle nog ha behållt 37:orna i alla fall. Men nu kom de ju till användning ändå, de passade mamma perfekt och hon blev jätteglad. På julen ska man tänka på andra! :-)

Nu ska jag nog slå in lite fler klappar, sen blir det middag och sen åka till lillebror ikväll. Hoppas alla har det bra! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0