Happy birthday girl


Blåser ljusen nästa vecka!

Idag har jag haft en riktig slappardag. Bara gått omkring i mjukiskläder, bläddrat i böcker och tidningar, lyssnat på musik och tagit det lungt. Jätteskönt att slippa stressa och bara göra det man känner för. Jag hade nästan lovat mig själv att ta en bloggfri dag idag, men några rader kan man ju alltid slänga in lite snabbt.

Imorgon börjar jag på Åhléns igen, ska bli jättekul! Är lite blandat nervös/förväntansfull, men på ett bra sätt. Alltid lite pirrigt med nya grejer men det är väl så det ska vara. Ska bli kul att sättta igång med något igen iallafall, pallar verkligen inte av att inte göra något för länge. Alltid kul att komma ut och träffa lite nya människor också. Har redan lagt fram morgondagens outfit. Måste självklart känna mig lite fin första dagen för att kunna prestera optimalt så blir nya svarta jeansen från Ginatricot, en ny randig långärmad tröja och svarta stövlar. En ganska typisk Charlotte-outfit iofs :-)

Nu har vi precis sett sista delen av Livet i Fagervik här och så ska jag nog börja göra mig i ordning för sängen. Bara 16 dagar kvar till jul och en vecka tills jag fyller så nu börjar nedräkningen på allvar. Har redan hintat om både Chanel parfymen och V&R´s Flowerbomb till älsklingen som precis varit på kryssning (vilket alltid bådar gott), så vi får se vad det blir i födelsedagspaketen i år. Förra året blev jag överlycklig över Sex and the city boxen men i år blir jag nog egentligen gladast bara över att få vara tillsammans eftersom vi inte längre bor i samma stad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0