Nästan som lördag


Bild; Guru Josh Project- somrigt rosa omslag. Gillas. Mycket.

Sov riktigt länge idag och har precis ätit en lång frukost. Bakade bröd igår så det var gott att starta dagen med. Blev hela tre stora limpor och nu har vi ätit nästan 1,5 av dem, haha. Idag ska jag låtsas att det är lördag. Känns lite så faktiskt. Åker tillbaka till Katrineholm på fredag för att skriva på kontraktet för nya jobbet och då får det vara måndag i min värld ;-)

Dagens bästa: Nybakt bröd & kaffe!
Dagens humör;
Pigg och glad, riktigt helghumör!
Dagens musik:
Guru Josh project- Infinity 2008, Laurent Wolf - No Stress och så hoppar jag självklart runt till Lady Gagas- Poker Face (gladmusik!).
Dagens fundering: Varför har jag snöat in så på Club/housemusik de senaste dagarna?
Dagens spaning
: Svarta knästrumpor med rosett, Ginatricot. Hoppas hoppas de finns här i stan också annars får jag muta M på nåt sätt med en tripp till Marieberg imorgon igen.
Dagens väder: Ja, ni ser ju själva. Grått och trist. Är det inte december nu?
Dagens planer: Sms:ar med S om fika på stan och kanske blir det mera bakning. Har två påsar saffran kvar att göra slut på. Undrar om man kan göra saffransmuffins? Måste nog testa bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0