Nöjd reashoppare


Kvällens film; Spännande The Mist och ny tunika från Zara.

Hemma igen. Hittade inte toppen men kollade inte så noga heller, kom istället ut med något annat från rean. En riktigt snygg mönstrad tunika som kommer funka så bra i vår till slitna jeans, platta sandaler, utsläppt hår och armband. Lite Nicole Riche så förstår ni hur jag tänker. Nice! Köpte även ett fint doftljus till M att ha härhemma eftersom jag tycker det behöver mysas till lite ;-) Rödvin blev det också efter en hel del köande. Tror minsann att halva Örebro var ute och gjorde stan idag.

Nu ska jag kolla igenom vårmodet i Sofis Mode och snart börjar One Tre Hill. Lycka! Spelar ingen roll att det är repris, haha. Har hyrt en film till i kväll också. Blir lantchips till och såklart har jag bunkrat upp med favoriten juleskum. Imorgon är vi lediga båda två. Underbart att få lite mer tid tillsammans. Tänk att det snart är nyårsafton! 2009 kommer bli ett bra år, det känner jag på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0