Ny favorit & fullproppad necessär


Ny favorit och fullproppad necessär. Och det här är bara hälften av det jag det jag har när jag reser. Packar alltid alldeles för mycket och använder sen ungefär hälften. Tror M börjar blir lite tokig på allt som ligger här i lägenheten just nu men än har han inte sagt något :-)

Behövde en ny foundation och efter rekommendation från min svägerska blev det den här gången Teint Idole från Lancome i färgen 010. Är så nöjd! Resultatet blir helt perfekt naturligt även fast den är täckande. Den är superlätt att lägga på, känns skön och håller verkligen hela dagen. Den slår tom min förra favorit från Make up store. Lätt den bästa foundation jag haft så nu är jag fast. Tack igen snälla Ullis för tipset och servicen i kassan!

På lilla bilden längst ner skymtar även min nya nattkräm från Biotherm jag fick i julklapp. Har inte testat än men är så sugen! Älskar krämer och alltid kul att prova nya. Min vanliga från Apoteket (som jag bara älskar) tog slut igår så det passar ju perfekt nu. Vi får se om dyrt slår billigt ;-)

Nu ska jag slita mig från datorn och ta mig ut ett tag. M har precis åkt till jobbet. Är lite sugen på sushi så kanske skulle man passa på att svänga förbi East and West? Var så länge sen sist.

Kommentarer
Postat av: Promila

Kanske en foundation att prov. Vad ligger priset på?

2008-12-29 @ 23:38:33
URL: http://metrobloggen.se/proma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0