Ny skor och i Örebro


Bästa fyndet på rean- skor i mocka med peetoe från Zara. Så nöjd, svarta pumps behövs alltid. Silverdetaljen på baksidan var riktigt cool!

Hej bloggen! Nu är jag i Örebro. Åkte hit direkt efter jobbet igår och somnade redan klockan åtta på kvällen. Sjukt trött efter all jul och mellandagshysteri i kassan på Åhléns så känns riktigt skönt att komma hit och få vila upp sig lite. Idag sov vi dessutom ut riktigt länge, så nu är jag som en ny människa.

Idag har vi varit nere på stan nästan hela dagen. M köpte ny TV och själv passade jag på kika in rean. Fick ett par rosa tofflor från Hush puppies i julklapp som tyvärr var för stora, så de lämnade jag tillbaka och kom ut med en ny påse med skor- från Zara istället. Svarta peeptoe i mocka. Allra sista paret och så i min storlek och allt så såklart jag var tvungen. Riktigt fina och kommer bli perfekt nu på nyår eftersom jag såklart råkade glömma att ta med mig ett par partyskor. Eller är det bara en ursäkt för att få köpa nya varje gång jag är här? Börjar undra, haha.

Nu blir det en lugn söndagkväll. Hade tänkt gå på bio (vill se Twilight) men M vill nog roa sig med sin nya TV så jag får snällt stanna hemma och göra honom sällskap. Har inte hunnit läsa nya Elle som jag köpte för typ två veckor sedan så har nog lite att göra ändå. Himla bra att jag kom ihåg att ta med den. Ska mysa med min kisse också och ta kort på nya skorna så får ni se hur de ser ut. Kanske nyårsoutfiten också? Blir nog fest hos K på Öster. Riktigt kul med hemmafest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0