One Trip Home

Tillbaka i Katrineholm igen. Börjar nästan vänja mig vid det här fram och tillbaka livet. Tågresan gick bra, var skönt att sitta och äta frukost på tåget, läsa tidningen och se snön utanför. Riktigt mysigt faktiskt! Hann med en fika hemma hos en gammal vän också innan jobbet började klockan 12. Effektiv dag minnsann och ändå sov jag bara två himla timmar inatt. Hade först svårt att somna eftersom vi åt så sent igår, och sen vaknade av att M gick upp halv fem på morgonen. Men det tas igen inatt istället :-)

Usch, nu väntar så himla mycket jobb och långa dagar. Jobbar 9-20.00 imorgon. Hela helgen, bara ledig nästa torsdag (jobbar självklart julafton med) och sen nästa helg med! Ahhh! Måste nog hoppa i säng NU, haha.

Dagens bästa: Ett gulligt sms & ett kärt återseende :-)
Dagens värsta: Trehundra julstressade kunder i min kassa.
Dagens överraskning: Mina svarta Uggs som låg och väntade hemma i ett stort paket. Lycka!

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0