Sista dagen i Örebro


Fika på Java & världens godaste paj.

Var hemma hos K,  kollade kläder på Debut och Enterteinment, käkade på Burger King och avslutade med en fika på Java. Deras cheesecakepaj med glass var helt sjukt god, kunde nog ha ätit hur många bitar som helst.

Nu bakar jag lite mer och så ska vi kolla på film. Åker hem imorgon, vill inte. Tiden här har gott fort. För fort. Vad har vi gjort egentligen? Känner mig lite ledsen, men förhoppningsvis ses vi snart igen. Tur att det inte är så långt mellan Örebro och Katrineholm. Det funkar, men det är jobbigt. Vet inte riktigt var jag hör hemma längre. Behöver nog ett eget hem. Snart, hoppas.

Fick höra en kul nyhet idag i alla fall, som gjorde mig riktigt glad. Kan inte säga för mycket nu, men det kommer säkert att visa sig vad det är framöver :-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

En till som gillar Java ser jag=)

2008-12-05 @ 21:19:54
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0