Planerar inför nästa helg


Lyxiga doftljus hade inte suttit fel en filosofisk kväll som denna ;-)

Sitter och läser bloggar, lyssnar på musik och kollar på teve. Samtidigt. Funderar på att skriva ett vettigt blogginlägg men vet inte riktigt vad, så det får det bli som det blir. Knaprar morotsstavar och så har jag sprungit idag. Mucho healthy med andra ord. Och det är tom lördag! Mitt nya liv har börjat eller?

Annars har jag kollat på ungeför trehundra filmer, läst, och pratat med H om nästa helg. Längtar tills dess. Ska bli så kul. Känns som jag inte haft kul på evigheter. Behöver det. Lite simple fun, helt enkelt. Med dom jag tycker om mest av allt. Ska bli kul bara att sätta på sig en klänning, haha. När hade man det senast? Ska nog köpa champagne också och leka lite brat :-) Nej nu blir det sängen. Pigga, nya tag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Yankee candle är faktiskt urbra! Mitt ljus brann i över två veckor och då tände jag det varje kväll...



Hoppas nästa helg blir superlyckad! =) Kraaam

2008-12-07 @ 17:00:55
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0