18 dagar kvar


Mysiga vantar kommer man nog behöva när kylan sätter in...

Lite småruggigt och regnigt ute, men en timmes promenad blev det faktiskt. Skönt! Man känner sig piggare på en gång. Klockan är bara halv fyra. Vad ska man hitta på nu då? Svårt att fylla lediga dagar utan planer med något faktiskt. I allafall när man bor på landet, bor man i stan finns det alltid något att hitta på. Ja ja :-) Undra när snön behagas komma föresten? Snart är det bara en halv månad kvar till december, eller 18 dagar. Känns som det nyss var sommar. 

Jag tror jag skall ta och ringa en kompis. Behöver prata av mig. Dessutom fick en annan av våra vänner barn inatt, och vet inte om hon fått reda på det än, så kan ju bli en skoj nyhet att förmedla :-) Behöver planera när vi skall åka och hälsa på dem också, och gratta. Ska bli så kul att se lillan, för en tjej blev det. Present har jag redan köpt, såklart. Alltid bra att vara ute i god tid med sådant, så det inte blir några panikköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0