A good day


Långfika på stan idag. Mumma!

Jättetrevlig dag med fika med E och hennes lilla kille på Sultans. Kul att sitta ner och prata om allt som händer i våra liv,  eller vad säger du gumman? :-) Det blev bara en Latte för min del, åt frukost sent idag. Hjälpte mamma att handla efteråt och fick en sallad när jag kom hem istället. Lite shopping hann jag också med. Att man inte ens kan gå tio minuter på stan utan att handla någonting, haha. Bilder kommer senare!

Får lägga in en ny beställning på Lookfantastic också. Fick hem mitt paket häromdagen och råkade beställa fel Mineral viel från I.D. Finns tydligen två sorter och jag klickade hem det med ljusreflekterande pärlemoskimmer i. Säkert jättefint till fest för lite extra lyster men kommer inte funka som vanligt vardagspuder. Nåja, så kan det gå, man får väl skylla sig själv när man inte kollar två gånger.

Imorgon väntar jobb hela dagen så ikväll blir det lungt. Skall titta på Och så kom Polly på ettan snart. Behöver verkligen en romantisk upplyftande komedi just nu känner jag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe.. va e de för snygg tjej du har på din blogg? hahaha ;)

Men jaa tjejen, vilken tur jag har dig! Är så glad jag tog mig ut på våran fika för det kändes såå mycket bättre efteråt <3 Göra snart igen! :

2008-11-08 @ 15:59:33
Postat av: Charlotte

Elin: Haha, ego ;)Jaa dewt kändes mycket bättre för mig med måste jag säga, Friends is all u need eller hur är det dom säger.. haha, kram!

2008-11-08 @ 21:03:25
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0