Boots made for walking



Dessa snygga stövlar provade jag på ZARA i helgen. Lägg märke till raggsockedetaljen som sticker upp från skaftet. Tyckte dom var både snygga och sköna. Det blev dock inget köp. Jag har redan tillräckligt många stövlar som behöver användas denna vinter. Hmm. Undrar om de kommer på rea efter jul?



De här var också coola! Bruna cowboystövlar! Sjukt sköna också så jag vet inte om det blir ett köp nästa gång jag är där ändå. Saknar ett par bruna lågklackade stövlar som passar till allt.



Rosa tofflor med rosett! Så söta! Från Nilson. Skulle gärna trampa gärna runt i dem över jul till leggins och mysig tröja.



Också fina. Rosa Hush puppies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0