Dagens kap


Jamen det är klart jag inte hittade ett par jeans, bara för att det var det jag skulle ha. Däremot hittade jag världens finaste pälsjacka H&M för bara 498 kr. Eller var det 398?  Tyvärr inte i min storlek så fick stanna kvar i affären. En jeanskjol, lite nagelgrejs och en stickad halsduk fick dock följa med hem. Grämer mig fortfarande lite för jackan, finns såklart inte på hemsidan heller. Hade varit så perfekt nu i vinter!

Nu skall jag svänga ihop kvällens middag, färskpasta med kycklingsås. Mitt favoritrecept så hoppas inte M börjar tröttna på det snart. Det är så enkelt och gott, brukar göra så här:
Skiva och stek kycklingfilér, paprika & färska champinjoner. Rör ner tillsammans med Creme freche. Servera till färskpasta. Klart! Hur enkelt är inte det då? Efterätt blir nötter, julmust och clementiner. Bara en vecka kvar till första advent snart och jag längtar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0