Dagens make



Dagens Make. Börjar med bästa skuggan från Face, Pearl Eye Shadow vilket ljusar & öppnar upp blicken. Lancome Hypnose och favoritglosset från Lipfusion i färgen Kiss. Perfekt rosa nyans. Över det använder jag Murads Lip Therapy gloss vilket ger massa extra glans, verkar vårdande, innehåller solskyddsfaktor dessutom luktar helt underbart av granatäpple. Lipfusion ger mest färg och plumpar upp läpparna lite tycker jag så det här är perfekt att använda över.

Nu ska jag snart väcka älsklingen för andra gången idag så vi kommer iväg nångång. Börjar bli lite hungrig så tror jag ska äta upp resterna från igår innan vi åker så man står sig ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0