Färdig


Mejken på plats and I´m all set. Mitt All over color i Varmth från I. D på kinderna tar verkligen bort det bleka, så skönt. Nu ska jag kila ner på stan. På inköpslistan står bla nytt torrschampo från Kisby, klänningen från H&M, bodylotion och frimärken. När jag kommer hem blir det långpromenad med älsklingen. Tror jag skippar Harrys på fredag. Har inga skor med mig! Dessutom har vi ju födelsedagsfest snart så bättre att spara till det istället, vill köpa lite tårtor och sånt. Blir nog mysmiddag med M här hemma istället. Vill passa på att umgås med honom när jag ändå är här. Tid är värdefullt & ibland måste man prioritera. Ska nog köpa vin och laga lite god mat. Hoppas alla får en bra dag, snart är det lill-lördag ;-) Har för övrigt på mig Christina Aguileras Inspire idag, luktar jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0