Film eller sova?



D.H är slut och nu har jag lite beslutångest om jag ska försöka gå och lägga mig eller om jag ska kolla på film. Hmm. Ska upp halv sju imorgon, men jag tror inte jag kan somna än ändå så känns onödigt att lägga sig och sen bara ligga och vrida sig i sängen. Varför blir jag alltid pigg runt 22 tiden på kvällen? Får nog bli film. Hoppas verkligen att de här två dagarna kommer att gå fort. Vill ha fredag, Örebro, fika, mys, älskling, sushi, stan. Typ i den ordningen, haha ;-) Pratade med S tidigare i veckan om att spana in nya Marieberg också, hoppas vi hinner med det.

Ska föresten in till Åhléns innan tåget, schemat var inte riktigt klart än så kunde inte hämta det igår. Skulle få jobba ca 75 % i december och eventuellt lite mer om jag ville. Låter helt perfekt, man vill ju ha lite tid till annat under december månad också än att bara jobba. Nej, nu säger jag hej till Carrie och New York. Se ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0