Godmorning sunshine


Äter frukost och tittar på Oprah, fast nu är det Rachel Ray, inte lika bra. Varför känns det som att man får lätt Adhd av den kvinnan? Så här såg jag iallafall ut i fredags på fikan med E :) Love mina nya stora hårspännen i strass från H&M. Blev väldigt prinsessigt och rosa det här, och nya väskan var det bara att glömma att inviga eftersom det regnade. Kan inte få vatten på nya baby heller! Ser föresten tröttare än tröttast ut på ögonen men får skylla på för mycket jobb och för lite sömn innan bilden togs. Kaiko.



Jahapp, vad händer idag då? Ingen aning. Hade väl tänkt ta en promenad eller så, men ser alldeles för ruggigt ut ute så jag tror jag avstår. Man kanske skulle titta på en mysig film eller så? Eller läsa en bok? Eller träna lite? Hmm. Det löser sig. Jag hade nästan tänkt att ta en blogg och surf fri dag, men så kom jag på att jag tycker att det är alldelses för roligt att inte göra det. Men lite kanske mam kan dra ner på det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0