Here come the girls



Dricker chaithe och lyssnar på Sugarbabes Here come the girls. Blir riktigt festsugen när jag hör den. Annars väntar jag på att nya lovande såpan Charterfeber ska börja. Norsk fylla, kan nog blir hur kul som helst. Vi har kollat på ett gammalt avsnitt av Dr Snuggles också.... haha, skaplig nostalgi. Senare blir det Grey´s Anatomy såklart! Spånar även på det här med julklappar. Har kors i taket de flesta klara redan vilket  måste vara rekord för min del som brukar vara ute på självaste julafton. Men ett par svåra har jag kvar. Självklart till boysen... Vad vill killar ha? Presentkort på Claes Ohlson känns väl inter så där jätteroligt. För egen del är jag i snudd på desperat efter en ny handkräm. Alltid samma sak varje vinter. Funderar på Dermalogicas Multivitamin treatment eller  L'occitanes protecting shea butter cream. Eller om jag helt enkelt skulle gå till Body shop och se vad de har? Svårt. Får sova på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0