I Friisväskan



Snart ner på stan men nu sitter här med en kopp grönt the med Oprah i bakgrunden och kom på idén att visa innehållet i min väska. Håll till godo :-)

  • Rosa stickad mössa H&M
  • Svarta långa skinnhandskar ZARA
  • Svartvit rutigt paraply i mini size H&M
  • Plånbok H&M
  • Anti-statisk hårborste GHD
  • Rosa necessär FACE
  • Puder + borste I. D
  • Liten parfymflaska ZARA
  • Rosa läppglans Lipfusion
  • Läppbalsam Rosebud menthol rose
  • Tuggumiburk Extra
  • Mobil Ericsson
Skulle vilja ha en väskinsats att lägga allt i så att det blir lite smidigare när man byter mellan olika väskor. Nu utmanar jag andra bloggare att visa innehållet i sina väskor. Altid spännande att se vad andra bär runt på. Såg ni nya Beverly Hills igår föresten? Jag tyckte det var sådär om jag skall vara ärlig. Men lite roligt var det. Men det gamla är och förblir bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0