Kate Moss and me


Bild; Asos.

Just klickat hem ett par Ugg short classic boot i svart. Rea på ASOS just nu och precis de Kate Moss struttar runt i på bilden. Så glad eftersom de annars känns rätt pricy, men dessa kommer värma gott i vinter och känns som en investering. Tror de håller ett bra tag bara man inte går ut med dem när det regnar. Tvekade mellan långa och korta, men tillslut blev det modellen ovan. Känns som att de funkar till mer och kan användas både inne och ute. Hoppas storlekarna stämmer nu bara. Hittade en fin födelsedagsklänning också, men den får premiärvisas på festen så jag inte hinner tröttna innan dess. Lite ledsen just nu eftersom jag precis pratat med M, och troligtvis kan han inte komma hit den 13. Redan bokat in relaxen i Örebro just den dagen med massa folk för att fira att en vän till honom blivit frisk från en svår sjukdom. Synd att det skulle krocka men inget att göra åt. Men tråkigt känns det. Hade blivit så glad om han också kunnat vara där. Tror inte vi firat en födelsedag ifrån varandra sen vi blev tillsammans. Nu fyller jag iofs inte år just den 13, så han kanske kan komma nån dag efteråt och fira. Bortskämd med uppvaktning, det är jag det hör jag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0