Kravmärkt i kylen



Det är onekligen kul att botanisera i M´s kök. Han är en sån där snobbhandlare, som bara köper den dyraste och godaste osten, kravmärkta ägg (för det är så synd om hönorna) musli och ekologiskt  kaffe. Inget tummande på kvalitén här inte.

Själv är jag nog lite mittemellan...eller tvärtom kanske ;-) Mat är ju dyrt och det är roligare att lägga pengarna på något annat! Typ smink, kläder och skor, haha. Fast killar behöver ju inte tänka lika mycket på sånt, kanske därför de kan prioritera andra saker? Men jag börjar ta efter och bättra mig, man blir  ju som man umgås och påverkas säkert mer än man tror.

Idag består min frukost av fiberhavregrynsgröt med mandlar och mjölk, knäckebröd med linfrön, ost, alfalfagroddar, tomat och paprika. Till det Tropicanajuice med antioxidanter och ekologiskt kaffe. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0