Foundationtrubbel & Marieberg


Hej bloggen! Nu har jag lite skrivtorka men gör ett försök ändå. Dagen började med frukost och sen pajjade jag min flaska med foundation från M.U.S. Haha, ja. Tappade den i handfatet så den sprack. Lite irriterande då det är andra flaskan det händer, gjorde precis samma med den förra jag hade. Hade som tur var kvar burken jag hällt över i förra gången, så lyckades rädda det mesta av innehållet. Phu, nästan helt ny var den.

Idag blir det en tripp ut till Marieberg. M skall lämna in sin Ericssonmobil som gått sönder och jag ska titta efter pälsjackan jag såg i stan igår. Inte för att jag tror att jag har sån tur att den finns, men det skadar inte att titta. Sen ska vi hälsa på ett par kompisar som nyligen fått barn. Skall bli jättekul! Tror jag ska köpa med mig lite lussebullar. De bor på landet så det kommer nog att bli en riktigt mysigt eftermiddag. Nu ska resten av mejken på, mascara från Lancome och mitt absoluta läppglans från Lipfusion (tack än en gån U, jag älskar det och använder det nästan varje dag) så är jag redo för den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0