Kvällens film & klurig flickvän



Ikväll ska vi titta på American Graffiti, eller Sista natten med gänget. Lite osäker på om jag sett den förut eller ej, men isfåfall var det säkert länge sen, så det blir säkert bra.

Funderar även på hur jag ska göra med det här med adventpresenten. Vill ju egentligen ge den imorgon, eftersom det är då det är 1:a advent. Men M åker typ halv fem på morgonen till jobbet! Ska jag vänta till han har somnat inatt och lägga den på köksbordet så det är det första han ser imorgon bittit när han går upp (risken är dock stor att han ser den om han typ skulle gå upp för att gå på toa eller nåt), ska jag lägga den i hans väska så han upptäcker den på jobbet eller ska jag helt enkelt smyga ut  med den och lägga den i bilen så att det blir lite roligare? Men då kanske det blir inbrott i den? Haha (nojjig!).

Phu, jag behöver ett glas vin. Får nog klura på det här under kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0