LBD






Sitter och letar inspiration för olika kombinationer av LBD´n... Det här var de finaste bilderna jag hittade. Classic! Vill kombinera den lite olika så det inte blir samma varje gång man har den. Fest ska vara en stil, nyår en annan osv. Men det blir nog lätt, bara man har olika smycken, smink och skor till. Och väska såklart  :-) Eventuellt får jag användning för min nya från H&M första gången nu på fredag. Lutar mot julfest på Harrys här i Örebro med gamla jobbet. Synd att jag inte har med mig några fina partyklackar bara. Riktigt synd. Inga roliga smycken heller för den delen, eller någon liten väska. Hade inte riktigt räknat med fest. Hmm. Får väl gå ändå på nåt vis.

Nu ska jag snart sova här. Vi har tittat på ett avsnitt av True blood och tagit det lungt. Imorgon skall vi ta en långpromenad när M kommer hem från jobbet har vi bestämt, så man får lite motion. Har inte blivit mycket av den varan den senaste tiden och det känns, så trött och stel i kroppen. Dumt att inte prioritera det, när det är så mycket annat man alltid hinner med, fast man inte tycker att man har tid. Man måste ta sig tid helt enkelt, för det som är viktigast ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0