Ledig vardag



Morning morning! Måndag idag, men jag är ju som sagt ledig så det blir en lugn och skön dag.  Skall äta lite frukost/brunch här och sen knalla ner på stan för att möta upp S.  M kommer hem runt  4 så innan dess har jag dagen för mig själv.

Funderar på att gå till Finrummet för att köpa lite porslin i serien som jag börjat på. Har än så länge bara fyra delar, två frukosttallrikar och två themuggar. Rosa såklart men senast jag var där såg att de även hade fina frukostskålar i lila. Hmm. Ja frukost är ju onekligen dagens viktigaste måltid så varför inte gå all the way med det?

Nej nu skall jag brygga lite kaffe. M har en sån där Moccamaster, så kaffet blir verkligen urgott. Bra investering! Hmm, undrar om jag skall vara snäll flickvän och laga lite mat tills han kommer hem sen?

Tål att tänkas på. Återkommer om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0