November



Regn och åter regn ute men äsch, det blir vad man gör det till, eller hur? 

Piffade upp det hela med lite färg,skinn och lack idag. Ute grå mössa från Zara och svart kappa. Mascara och rosa Lip Fusion (börjar bli beroende) på läpparna. Kändes lite roligare. Blev ju bara en kort sväng in till stan, men man känner sig alltid piggare och gladare när man är lite fin. Jag hade glömt legget när jag skulle hämta ut paketet, men som tur var var de snälla, och jag fick det ändå. Kul att behöva åka tillbaka och hämta det, tar en halvtimme för sjutton gubbar :-) Fick muta med att "Mitt namn står ju på Visakortet", haha. Skam den som ger sig.

Nu har jag tittat på D.H, druckit lättöl, ätit godis och ostmacka. Så gott! Alla sover men jag skall nog vara vaken ett tag till. Ledig imorgon också ju och vill ta vara på tiden, eller nåt, haha. Har bara fyra dagar kvar på mitt nuvarande jobb och sen är jag ledig ett tag innan nästa väntar. Längtar verkligen till december och framför allt nästa år! Nu tror jag det börjar bli dags för ett varmt bad och en helande ansiktsmask. Jo det känns som det. Kanske bläddra lite i nya böckerna också, om det orkas. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0