Nytt i garderoben



Jag beställde från Chique.se för bara ett par dagar sedan, och idag kom paketet. Vilken snabb leverans! Jag skrev ju tidigare om de grå uggtofflorna, men jag provade och de var inte alls bra. Alldeles för stora och formlösa, så de får åka tillbaka. Men detta kommer jag absolut behålla! Är så kär i både örhängena, handskarna och väskan. Väskan var mycket större än vad jag trodde och kommer rymma både det ena och andra och funka perfekt som vardagsväska när man ändå vill vara lite extra fin. Blir invigning redan imorgon då det blir fika igen med E, och sen skall jag sova över hos bror på kvällen.

Idag blev det en riktig slappdag. Orkade verkligen inte anstränga mig så körde osminkat (jag börjar vänja mig, haha), leggings och munktröja. Skönt. Brukar ändå vara skapligt trött när man jobbar 12 timmarsdagar så onödigt med smink som kletar och kläder som är osköna. Sen blir det extra kul när man väl fixar till sig och verkligen känner skillnaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0