Nyvaken allahelgona lördag


Vampyr eller inte?

Godmorgon! Vaknade upp imorse i ett soligt Örebro. Kom hit vid sex tiden igårkväll, och M kom hem vid halv tolv så blev en sen middag. Jag gjorde hemmagjord pizza med ruccola, färska champinjoner, zuccini och bacon på färdig botten. Blev riktigt bra faktiskt! Började småfirandet av den här halloweenhelgen med att kolla  in första avsnittet av HBO´s vampyrserie True Blood med Alexander Skarsgård. Orkade inte se riktigt hela då det blev så sent, men den verkar vara helt grym!

Idag har vi hunnit dricka kaffe och så har jag tagit en dusch. Vaknade rätt skapligt så nu har vi hela dagen framför oss. Väntar på att håret skall torka och så blir det nog en sväng ner på stan. Har lovat M att fixa middag ikväll. Brukar vara han som står för matlagningen annars. Lutar mot köttfärslimpa med kantareller och till det rött vin.

Lite besviken på att jag inte hann hämta ut mitt paket från Lookfantastic innan jag åkte. Hade suttit bra med Skin smoothing cremen nu känner jag. Blev stressigt att hinna hem och packa efter jobbet och sen iväg till stan. Stod med andan i halsen prick 15.40 på stationen när det skulle gå 15.39. Som tur var var det försenat annars vet jag inte hur det hade gått. Mycket folk på tåget och jag ville bara komma fram.... Snö i Hallsberg men inte så mycket här än så vi får väl se när den kommer. Älskar snö så hoppas det blir snart. Jag har ju vantar, mössor, stövlar och hela kitet så nu är det bara kylan som saknas, haha.

Hoppas alla får en jättetrevlig helg! Någon som skall på halloweenfest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0