Kvällens bästa; Chaithe & lussekatter



Börjar bli sent här och M ligger redan i sängen. Har druckit flera koppar chai the (så mycket godare än vanligt the så nu är jag fast), tittat på film och ätit nötter & lussekatter. Juligt! Jag fuskade och köpte på Ica. Det första jag fick höra från M var; Men skulle inte du baka? Haha, eh jo...

Imorgon är det  äntligen fredag! Har en fikadejt med S på hennes lunch och så ska jag väl strosa lite på stan efteråt. Har en endaste liten julklapp kvar att handla sen är jag färdig för i år. Känns himla skönt faktiskt, kan koncentrera mig på andra saker fram till jul. Kommer nog bli mycket ändå som det ser ut som så lika bra att ha det överstökat. Kvällens middag blev lyckad och som tack blev jag lovad en liten överraskningstakeaway imorgonkväll. Gillar den idén rätt mycket. Har föresten hittat världens finaste cape (en svart stickad) men den får nog vänta till nästa månad. Som tur är på nätet så håller tummarna för att den finns kvar senare. Det är ju det här med prioriteringar. Tråkigt men vuxet ord. Nu ska jag göra mig iordning för sängen och försöka tänka på annat. Fredag imorgon som sagt så det är bara att njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0