Snart så


Nya Elle på tåget imorgon?

Nu är jag riktigt trött men slänger in ett par rader iallafall. Imorgon bär det äntligen av till Örebro och det  känns jättekul! Minisemester för min del. Kommer säkert bli en hel del blogginlägg även därifrån om jag känner mig själv rätt. Ska försöka få med mig kameran den här gången så det blir lite mer bilder också. Åker imorgon förmiddag och har jag riktig tur får jag även en hemmavarande pojkvän hela kvällen. Skulle egentligen jobbat kväll men fick ryggskott tidigare i veckan så han blir ev. hemma även imorgon. Hoppas, haha ;-) Annars blir det jag och kissen, och det funkar väl det med. Men jag vill mysa! :-)

Ska köpa med mig ngn bra tidning från Pressbyrån också. Undrar om nya Elle har kommit än? Så länge sen jag läste den så lite sugen på att köpa. Brukar vara roliga decembernummer har jag för mig, med julklappstips, festtema och sånt. Perfekt helgläsning.

Åh vad roligt det känns, nu är jag ledig och snart är det december. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0