Sött för läppar & kropp


Bild: Accesora

Beroende av läppbalsam, det är jag det. Hellre läppbalsam än gloss, om jag måste välja. Så mjukt och skönt på läpparna! Brukar variera mellan Eight hour cream, Försvarets eller Rosebuds Minted rose. Nu har jag hittat dessa från Nougat. Supersöta med ändå stilrena förpackningar och innehåller bla olivolja och sheasmör. Undrar om man skulle slå till på det här istället nästa gång det börjar ta slut?



Finns även en Lip collection där man förutom balsamet även får ett liptreatment (lite mer näring för natten) samt en lip polish som peelar lätt. Man sparar en 50 lapp mot att köpa de tre var för sig. Ett julklappstips!


Jag gillar även det här! Top to toe balm. Ett balsam med cocoa butter som funkar mot det mesta, flygigt hår och spruckna hälar. Finns i olika dofter bla persika. Och bergamott (som luktar såå gott) och som skall verka upppiggande. Lite större förpackning där. Jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0