Superdupermedel



Gick upp halv sju imorse efter att inte sovit en blund på hela natten. Kändes hopplöst när en tolvtimmars arbetsdag väntade så jag slängde på mig halsbandet jag fick av M när vi firade 10 år tillsammans med nya rosa hjärtbelocken från Snö, och allt kändes faktiskt mycket bättre på en gång! Gick helt ok att jobba och jag är inte speciellt trött nu heller. Konstigt. Måste vara Movitotalet som börjar göra susen. Vilket dundermedel, man behöver inte ens sova, haha. I found my thing ;-)

Nu blir det äggmackor (jag har börjat hetsäta ägg för energins skull)  och kanske lite julmust... Jo, troligtvis julmust. Köpte en hel back igår. Gott! Imorgon är jag leedig... Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0