Ny favoritdoft


Bild; Chanel

Blev en snabbfika på stan med S och så fick jag heja och småprata lite med andra gamla kollegor. Alltid trevligt. Hittade både snygga svarta jeans och en oversized polo Gina tricå efteråt. Glesstickad och rosa, lite åttitalsmodell, riktigt cool. Så nöjd med båda, kommer bli en perfekt jobboutfit i december. Kedjor är verkligen inte att underskatta ibland. Får se om bilder kommer sen. Var inne en sväng på Åhléns också och sniffade på parfymer. Har hittat en ny favorit., Coco mademoiselle från Chanel. Söt rosa flaska och luktade verkligen helt underbart så den står högst på önskelistan nu. Kan inte sluta lukta på armen här. Nu ska jag lyssna lite på musik och bara koppla av. När M kommer hem ska vi äta. Längtar efter mat då jag bara fått i mig frukost här hemma och en kaffe på stan. Skippar Pitcher´s och Harrys ikväll och myser med älsklingen istället.. Hoppas alla får en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0