Busy söndag & ny väska



Idag har det varit en söndag full med jobb, men nu har jag två helt lediga dagar att se framemot igen. Skönt. Så trött på mitt nuvarande jobb att jag... ja, jag vet inte vad jag gör. Men imorgon ska jag äntligen in till Åhléns och få mitt julschema! Ren och skär lycka efter den senste tidens utmaningar. Men det som inte dödar en härdar en eller hur var det nu igen?  På fredag åker jag dessutom till Örebro för en lite längre visit och skojjar inte när jag säger att jag kommer att njuta fullt ut av den ledigheten. Ska bli så himla skönt med lite mys och god mat. Blir min lilla belöning kan man säga. Passade på att klicka hem den här väskan idag som en andra liten belöning. Fyller ju dessutom år om nästan exakt en månad så blir en fin födelsedagspresent till mig själv.

Helgens bästa förslag
: "Vad sägs om att fira både dig och F (lillebror) med ett gemensamt födelsedagsparty i december?" Tack snälla U för det toppenbra förslaget, har nog varit alldeles för seg den sista tiden för att komma på något sånt själv ;-) Har redan börjat spåna på min del av gästlistan.

Dagens bästa överraskning:
G (storebror) kommer hem den 9 december istället för den 14 som planerat vilket innebär att han kan var med på festen (hoppas jag)!

Imorgon skall jag baka lussekatter med mamma och så har jag lite halvt blívit lovad en middag ute. Känner på mig att det blir en kanonbra start på nya veckan. Ska nog passa på att klämma lite på den stora och tjusiga silverkandelabern jag vill ha när jag ändå är inne på Åhléns och springer imorgon också. Drömma får man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0