Today


Bild; Emiliana Torrini

Godmorgon bloggen. Hade turen att få vakna upp i ett vintervitt Örebro idag. Åh, lycka. Kaffe och macka till frukost och nu sitter och lyssnar på musik och väntar på att håret ska torka. Blir en sväng ner på stan snart. Skall spana efter nya jeans hade jag tänkt. Sugen på Cheap monday och hoppas på att hitta ett par mörkblå eller svarta eftersom mitt enda hela par pajade i dragkedjan häromveckan och nu har jag bara ljusblå jeans vilket inte funkar så bra den här årstiden. Men man vet ju hur det är, är det jeans man ska ha så blir det ngt annat så man vet aldrig vad man egentligen kommer att komma hem med.

Ska gå förbi gamla lägenheten också och hämta upp lite post som kommit dit av misstag. Bla två tidningar så undrar vad det kan vara för spännande. Älskling ska ner på Öl och Whiskeymässan men alkohol så här mitt på dagen lockar inte direkt för min del så jag får roa mig på egen hand. Blir nog inga problem. Tror faktiskt att det finns en hel del affärer som behöver ett besök av mig idag & det känns skönt att få göra lite som man själv vill.

Dagens pepplåt:
Jungle drum med underbara Emiliana Torrini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0