Torsdagens planer



Chaithe och Oprah med en galen Tom Cruise till frukost. Bra start på dagen!  Har lite halv lovat älsklingen en middag när han kommer hem här ikväll och har ingen aning om vad jag ska hitta på. Kanske kör nån gammal klassiker som lövbiff och pomme frites. Gott och enkelt!  Idag rök föresten  lösnaglarna. Fem dagar höll dom, men då var jag tvungen att byta ut flera under tiden eftersom de gick sönder. Vet inte riktigt om det är värt det. Visst, till fest nån gång när man vill vara lite extra fin, men jag kände mig bara handikappad till vardags. Allt tog mycket längre tid eftersom man var tvungen att tänka sig för och vara extra försiktig, så att de inte skulle gå sönder. Naglarna under blev inte så fina av limmet heller, och så fick jag en inflammation i ena nagelbandet så halva fingret svullnade upp! Gha. Nä, får bli naturligt här i fortsättningen. Nu är snön nästan helt borta här, har regnat inatt tror jag. Synd, hade varit så mysigt med snö till första advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0