Sugarrush

Var inne på ett möte på Arbetsförmedlingen idag. Tidigt, tyckte jag iallfall, kl 8.30 började det :)  Dessutom mår jag lite småilla och har gjort det hela dagen. Värst var det imorse, precis när jag kom till stan haha..... Illamående mot arbetsförmedlingen kanske? ;) Jag tänkte nästan gå därifrån för jag fick sån panik mot att kräkas inne på mötet, men jag höll mig lugn tills det gick över. Nä, men det är inte roligt, och jag vet inte vad det beror på. Lågt blodsocker? Oftast får jag så på mornarna, och om jag har ätit dåligt. Hann bara slänga i mig ett äpple under tiden vi åkte in så det är säkert det. Har haft så sen ca 5-6 år tillbaka.

Det blev en riktigt klagoblogg idag, men nu skall jag äta lite riktig mat och hoppas på nya krafter ;) Försöka komma ut i luften också. Så fin höstdag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0