Bra dag

Har legat i sängen i nästan två timmar från att jag vaknade och messat med ett par vänner och pratat i telefon med en annan. Så kul att höra från just henne för vi har båda haft så fullt upp att vi inte pratat med varandra på något år. Vänner som alltid finns kvar är bästa man kan ha!

Nu ska jag trycka i mig lite frulle, duscha, packa väskan och sen åker vi in till stan för att äta kinamat innan jag tar tåget till Örebro. Kan nog blogga lite därifrån också, honey har internet nu. Förhoppningsvis hinner jag med en lunch med tjejerna också. Bilder blir det såklart :) Det känns som det börjar vända lite nu med allt. Jag mår så bra idag!

Har även fått nys om ett till jobb som verkar vara helt guld men mer om det en annan dag.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0