Story continues...



Hemma igen. Försöker kolla tågtider till helgen, men SJ´s hemsida fungerar ej. Blir nog Örebro fredag-måndag? Fick en ny tid imorgon på Åhléns, 16-19 men hittills har jag fredagen fri. Det skall bli skönt med ett avbrott till helgen, så kör vi nya tag nästa vecka. Behöver lite mys med min älskling också :)

Gick för övrigt jättebra idag, och det känns som att jag börjar komma mer in i det även om det såklart fortfarande är mycket att lära. Kul är det i alla fall och tiden går jättefort! Jag trivs bra och alla är jättesnälla!

Nu skall jag ta en promenad, sol ute, sen blir det middag!

Greys Anatomy ikväll såklart! Hm. Kommer det någonsin bli Meredith och MacDreamy igen eller är det verkligen kört för alltid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0