E shop

Det är så livsfarligt att surfa när man är uttråkad så här mitt i natten.

Hitills har jag hittat:
4 par skor
4 klockor

Och lite annat jag vill ha.... Haha.

Tur att det är helt gratis att fönstersurfshoppa ;)



Dom här från H&M tyckte jag var urfina! Snodde bilden från Sophies Stureplans blogg... ;) En av alla bloggar jag läser dagligen.... Jag gillar klacken och den guldiga dragkedjan jättemycket.

Vilka bloggar läser ni andra dagligen? Jag läser nästan alla på Stureplan. Amanda Berg, Elin Kling, Englas, Kenza, Kattas och BlondinBellas är också de jag följer. Det är dom jag tycker skriver bäst och vars stil jag gillar som fastnar hos mig :) Sen är det roligare att följa några få än för många. Alla hinner man ju inte med ;)

Nä nu måste jag sova känner jag klockan är ju halv tre för sjuttsingen! Tur man jobbar sent imorgon!

Kommentarer
Postat av: anna

gud vilka läckra! ;D

2008-10-09 @ 13:46:17
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0