Favoriterna i badrumsskåpet



Hudvård

Just nu kan jag inte leva (nästan) utan rengöringen från Dermalogica, fuktmasken från samma märke som även funkar som nattkräm och så klassikern, Eight hour cream. Krämen Superdefensive från Clinique är också ett måste....



Underlag


Foundation (bästa jag haft)  från M.U.S i nyansen cream, concealer H.R och mineral viel från I.D. Blir så nöjd med det naturliga resultatet!

Make up (orkade inte ta bild)

Läppglans: Rosebud, Clinique superbalm, Face, Lip fusion, Juicy tubes, ja ni hör, lite efter humör och lust :)
Mascara: Gillar Lancomes Hypnose och Virtouse. Clinique´s High Impact och Body Shops Super volume är också bra
Solpuder: Kör på H&M´s som är bra, billig och dryg, och I.D´s varmth!

Det jag skulle vilja uppdatera sminkgarderoben med just nu är ett rött läppstift (Chanel, YSL eller Lancome?), lite ögonskuggor och sminkpennor i roliga färger och ett mörkt plommonlila/svart nagellack. Har ett lila från Mavala i nyansen Mexico. Lite för lila på nåt sätt.

Imorgon skall jag visa världens bästa makeupväska! Så grymt smart är den. Men nu blir det gonatt sängen och 6 h sömn. Kommer inte alls vara pigg och glad när klockan ringer imorgon kl 7...

Kommentarer
Postat av: Sofia

håller med dig om att MUS foundations e skitbra,m har använt min "olive" sedan 06 men nu har jag gått över till ID helt o hållet. fy fan va bra skit.. kommer aldrig sluta med det tror jag. dermalogica kör jag också med, både rengöringar o skrubb osv. men jag köper det från UK blir billigare så :D

2008-10-18 @ 16:36:12
Postat av: Charlotte

Visst är det kanon, Dermalogica är bara bäst tycker jag! Men så dyrt :) Beställer också från Lookfantastic sen du tipsade mig om det :)

2008-10-18 @ 18:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0