Hemklickat



Precis knåpat ihop en beställning på Lookfantastic.com. Helt klart bästa shoppingsidan! Blev lite nya Dermalogicaprodukter, bla den bästsäljande Skin smoothing cream som skall vara grejt för yttorr hy och som jag tror blir bra nu inför vintern, rengöring och ansiktsmask. Och ett nytt Mineral viel från I.D, som jag inte kan leva utan. Bara att vänta på posten nu då :-)

Nu måste jag verkligen sova om jag skall vara det minsta pigg imorgon. Usch känner inte alls för att jobba hela helgen... Men sånt är livet. Bara att bita ihop och försöka tänka positivt.

Hörde om nåt supermedel som skall hjälpa mot trötthet förresten som jag bara måste prova.... Vet inte vad det heter än så får återkomma om det. Skall tydligen vara mycket effektivt enligt två oberoende källor. Jag har varit extremt trött och hängig hela hösten så börjar nästan bli lite desperat här. Mina vanliga vitaminer som jag brukar ta har varit slut ett tag också, kanske spelar in det med. Får bli en sväng till Apoteket nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0