Home sweet home



Hemma i Katrineholm igen. Phu, känns som man åker skyttetrafik fram och tillbaka. Ibland vet jag inte vart jag är när jag vaknar, i gamla lägenheten, hemma hos M, hemma här eller på jobbet? Så förvirrande.

Idag hann vi alla fall med Lager 157, en lunch på Stalllyktan samt en sväng på stan även fast jag tog tåget hem redan vid fem. Betade av H&M, Din sko, Gina Tricå, MQ och Finrummet på ingen tid alls och kom hem med både nya lackstövlar, toppar och lite grejer till hemmet.

Upp tidigt imorgon och sen blir det jobba hela helgen. Skulle hellre mysa vidare i Örebro, men jobba måste man ju.

Ikväll tittar jag på Om Sara på ettan, dricker the (för halsen som inte alls känns nåt vidare)  och äter mörk choklad. Mamma hade köpt med sushi också, så det har vi redan ätit här :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0